Op vrijdag 22 april vieren wij de Koningsspelen, samen met de Bongerd. De dag start met een aubade op het dorpsplein. (naast de brandweer) Daar zullen we om 8:45 uur de Koningsdag starten met het zingen van het Wilhelmus, het hijsen van de vlag en het zingen van het lied “Fittoptien” van Kinderen voor Kinderen, die dit jaar in het teken van 10x Koningsspelen zal staan. Na de aubade gaan de kinderen van groep 1 t/m 4 (van beide scholen) op het plein bij de School met de Bijbel spelletjes doen. Groep 5 t/m 8 (opnieuw van beide scholen) zullen dan de spellen op het grasveld bij de Bongerd (en in de gymzaal) spelen. En hoe leuk het ook is om te kijken naar zoveel spelende kinderen, we vragen u als ouder om naar huis te gaan en niet op het plein te blijven tijdens de spelletjes. We maken genoeg foto’s en die zullen op de website komen.
Aan het einde van de ochtend zal er een lunch op school gegeten worden. Dat is het Koningsontbijt, wat wij gebruiken als lunch. Zo kan uw kind thuis ‘gewoon’ ontbijten, en hier op school lunchen.
De kinderen van groep 1 t/m 4 zijn na de lunch vrij, dat is om 12:30 uur. Groep 5 t/m 8 zal hier ’s middags nog op school blijven.
We hopen op een zonnige en sportieve dag.