Opening_bieb.jpg
De bedoeling van het thematisch werken is dat leren en ontwikkelen op een manier gaat die het enthousiasme en nieuwsgierigheid van de kinderen prikkelt. En daarbij is het van belang dat er ook voldoende (leer)materiaal aanwezig is. Naast allerlei concreet materiaal hebben we ook een nieuwe schoolbibliotheek geopend! Deze bibliotheek bestaat uit prachtige boekenkasten, een leeshoekje en natuurlijk de allernieuwste boeken. Daarvan is een deel aangeschaft door school, en een deel is van de gemeente Epe, die dit project ook steunt. Wij hebben als school uiteraard inspraak in welke boeken er in komen te staan, zodat wij als christenen ook achter de inhoud van deze boekjes kunnen staan. Dit doen we in overleg met een consulent van de bibliotheek, die ons hier ook bij helpt. Zo hopen we veilige boeken èn moderne boeken aan te kunnen bieden aan kinderen.

Juf Klaske de Haas (Intern Begeleider) en Klari Rorije verzorgden de opening. Voor meer foto’s zie de website.