RvT.jpg
Vanochtend waren leden van de Raad van Toezicht hartelijk welkom bij ons op school om in onze klassen een kijkje te nemen. Hoewel de rol van het ‘oude’ bestuur is veranderd in de nieuwe Raad van Toezicht, is betrokkenheid en interesse in het onderwijs niet veranderd. Met veel aandacht en interesse bezochten de leden van de raad onze lessen en gingen ze gesprekken aan met diverse teamleden. Aan onze kant was het bijzonder fijn om na de Coronaperiode deze bezoeken weer te mogen ontvangen. Zo staan we als Raad van Toezicht en als team van de School met de Bijbel sàmen om de kinderen heen en mogen we hen lesgeven vanuit de Bijbel en helpen opgroeien in deze wereld waarin op onze school een sterke basis wordt gelegd voor het leven van zoveel kinderen. We zijn blij met de betrokkenheid en vinden het leuk om iets van ons onderwijs te laten zien.