Dorpsplein.jpg            Wilhelmus.jpg

Het programma voor de Koningsspelen (a.s. vrijdag) ziet er als volgt uit:
08.30 – 08.45 uur          - Start op school in eigen klas. Daarna lopen we naar het dorpsplein.
08.45 – 09.00 uur          - Op het Dorsplein wordt de vlag gehesen, het Wilhelmus en het koningslied gezongen. Daarna lopen we gezamenlijk terug naar school.
09.15 – 11.15 uur          - Koningsspelen op het schoolplein en in het weiland van Riphagen (achter school, dus niet in het Kulturhus).
11.15 – 12.00 uur          - Koningslunch.
12.00 uur                       - Leerlingen onderbouw gaan naar huis
13.00 uur                       - Leerlingen bovenbouw hebben hun eigen programma
Als ouders bent u van harte welkom om tijdens de opening op het dorpsplein en bij de spelletjes te komen kijken en de kinderen aan te moedigen. De spelletjes worden geleid door de kinderen uit de hogere groepen. Aan hen worden ook de spelregels uitgelegd.
We hopen op een mooie en gezellige Koningsdag!